5 טיפים לכתיבת תוכן שאנשים באמת קוראים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

תודו שאף פעם לא חשבתם על זה שממש לא משנה מה העסק שלכם, המתחרים שלכם זה בכלל נטפליקס ופייסבוק. ומיד נסביר; עוד לפני שאתם מתחרים עם בעלי עסקים מקבילים, אתם (וגם הם) מתחרים עם כולם על תשומת ליבו של הקהל, שקופצת ללא הרף מגירוי אחד לגירוי אחר, מפייסבוק לטיקטוק, מטיקטוק לאיזה הודעה בוואטסאפ, ואז לסרטון ביוטיוב, וחוזר חלילה.

מקצועני קידום ושיווק אתרים כמו https://www.masamedia.co.il/ מכוונים לתוכן שיוכל קודם כל לתפוס את תשומת לב הקורא, ואז גם לשמור אותה איתכם, וזה לא מובן מאליו בכלל. רוצים לדעת איך?

להפוך את התוכן שלכם מטוב למצוין

  1. רשימות – אנשים אוהבים רשימות, ואוהבים מספרים. זה נותן להם משהו ספציפי לצפות לו, יעד, מטרה ברורה, והבנה של מה הם הולכים לקרוא. אתם זוכרים את הכותרת של המאמר הזה? זו כותרת של רשימה, וזו הסיבה שאתם קוראים את המילים הללו כעת. 5 טיפים, 10 המלצות, 4 דברים להימנע מהם, ושאר כותרות מסוג זה תופסות את העין ואת תשומת הלב של הקורא.
  2. ערך אמיתי – אפשר להתווכח רבות האם המאמר שלכם נותן ערך. אבל להתווכח על זה? זה חסר ערך! אתם רוצים לוודא שמה שכתבתם פותר בעיה אמיתית שהקוראים שלכם מחפשים לקרוא, שהפיתרון שהצעתם פותר את הבעיה בצורה טובה עד מושלמת, ושניתן ליישם אותו בקלות רבה, בלי לעשות תואר. אם התוכן שלכם עושה את זה, הוא תוכן מנצח. נקודה.
  3. כתבו בשפה פשוטה – אל תשתמשו בשפה גבוהה מדי וגם לא במונחים מקצועיים (אלא אם כן אתם כותבים בנישה מאוד ספציפית לקהל ששוחה במונחים הללו). עם כתיבה "פלצנית" אתם מאבדים את הקהל מהר מאוד. תכתבו פשוט, במשפטים קצרים, הבנויים בצורה שמובילה צעד צעד, כמו לילדים קטנים. מובן? בדיוק ככה. מעולה. הלאה –
  4. תכתבו על החוויה שלכם – תוכן עם רשימות כמו התוכן הזה עובד מעולה, אבל אתם לא יכולים לעשות רק רשימות, נכון? תוכן נוסף שעובד מעולה הוא תוכן של חוויה אישית. היינו יכולים לכתוב את המאמר הזה גם תחת הכותרת: "5 הדברים שאנחנו עושים תמיד כדי לכתוב תוכן מושלם!". זה גם עובד מעולה.

הטיפ החמישי – תוכן עדכני

  1. הצעקה האחרונה – אנשים אוהבים לקרוא על מה שחדש. פשוט תראו כמה פופולריים שידורי החדשות, שמשדרים סנסציות ודברים חדשים כל הזמן. גם הקהל שלכם יסמוך עליכם יותר כשהוא יראה שאתם "על זה" ומתעדכנים ומעדכנים. גם מנועי החיפוש אוהבים תוכן עדכני שמחובר לטרנדים, ועם קצת יצירתיות אפשר למצוא קשר בין כל עסק לבין הטרנדים החמים בעולם ובנישה שלכם.

אם אתם רוצים להתחיל לפרסם תוכן איכותי שמקדם את העסק שלכם, כדאי שתקראו את המאמר הזה שוב, ותבדקו עם עצמכם כי אתם מבינים כיצד ליישם אותו במאמר או בפוסט הבאים שלכם, כי ידע שלא יישמתם הוא לא יידע, והידע הנ"ל שווה זהב.

תוכן עניינים

המחשב בצרות?

פונים למומחים של אליחי מחשבים ומקבלים מענה מהיר ואיכותי לכל שאלה נשמח להגיע לבדיקת מחשב אצלכם
עד 60 דקות

צור קשר

פוסטים אחרונים